شادیک

شادی کودکی

شادیک

شادی کودکی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مراقبت از یک نوزاد با سرفه؟ برای خنک شدن، هک کردن، یا لرزیدن برای اولین بار گوش کنید، سپس برای پیدا کردن آنچه که طبیعی است و زمانی که زمان نگرانی است بخوانید.


سرفه کودک می تواند به معنای چیزهای بسیار متفاوت باشد و این به آن معنی نیست که شما می توانید از کودک خود سوال کنید که اشتباه است. گاهی اوقات دشوار است بدانید اگر شما باید برای مشاوره با پزشک خود تماس بگیرید، یک قرار ملاقات داشته باشید یا به طور مستقیم به اتاق اورژانس بروید.

هاوارد بالبی، مدیر کل بیماری های عفونی کودکان در مرکز پزشکی شهرستان ناسائو در شرق میدو نیویورک، توضیح می دهد که سرفه ها راه محافظت از بدن هستند. سرفه به عنوان روشی است که بدن برای از بین بردن راه های هوایی، پاک کردن گلو از خلط، قطره قطره پس از عمل (مخچه بینی که پشت گلو ریختن)، و یا یک قطعه غذا تحویل داده می شود.

دو نوع سرفه وجود دارد که به این هدف خدمت می کنند:

سرفه خشک: این اتفاق می افتد زمانی که یک کودک سرد یا آلرژی داشته باشد. این کمک می کند تا قطره قطره پس از زایمان و یا تحریک از یک گلودرد کمک کند.

# 2 سرفه مرطوب: این یک بیماری تنفسی همراه با عفونت باکتریایی است. این باعث خلط یا مخاط (که حاوی گلبول های سفید برای کمک به مبارزه با میکروب ها) است که در راه های هوایی کودک ایجاد می شود.

کاترین داونون، MD، استاد پزشکی بالینی در دانشکده پزشکی دانشگاه واندربیلت و یک متخصص اطفال در Goodlettsville، تنسی می گوید: کودکان کمتر از 4 ماه سرفه نمی کنند، بنابراین اگر آنها انجام شود، این جدی است. در زمستان، اگر یک نوزاد به شدت سرفه کند، ممکن است ویروس سنسیتیال تنفسی (RSV)، یک عفونت ویروسی خطرناک برای نوزادان باشد. هنگامی که فرزند شما بالاتر از سن 1 سالگی است، سرفه کمتر هشدار دهنده است. در بیشتر موارد، شانس سرفه کودک شما چیزی بیش از یک سرما نیست.

برای کمک به شما یک سرفه صبر کنید و ببینید از کسی که خواستار کمک فوری پزشکی است، آرام باشید، با دقت گوش به سرفه گوش دهید و از دستورالعمل زیر مطلع شوید.

سرماخوردگی که سردی را نشان می دهد

به نظر می رسد مانند: هک خشک

علائم و نشانه های سرفه که ممکن است سرما را نشان دهد یا آنفولانزا شامل گرفتگی بینی یا آبریزش بینی و گلودرد است. سرفه معمولا خشک است، اما بسته به شدت سرما، کودک می تواند مخاط بینی و / یا تب کمی در شب داشته باشد.

درمان سرفه کودک از سرما:

سعی کنید "مقدار زیادی از مایعات و مقدار زیادی از استراحت" مادر خود را به طور معمول خود را امتحان کنید. اگر چه ممکن است مشتاق باشید کودک را قوی تر برای آرام کردن سرفه، آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که از داروهای سرفه و سرد برای کودکان زیر 6 سال استفاده کنید زیرا مطالعات نشان داده اند که در بچه های کوچک کار نمی کنند و می توانند داشته باشند عوارض جانبی بالقوه کشنده. بهتر است به روش های طبیعی مانند عسل (برای نوزادان بیش از یک سال)، قطره های شور و یک رطوبت ساز سرد و سرد بپزد.

استامینوفن برای کاهش تب مفید است، اما اگر دمای فرزندتان 100.4 درجه یا بالاتر باشد و به نظر می رسد بیمار باشد، با پزشک خود تماس بگیرید. احتمال دارد وی ویروس آنفولانزا داشته باشد. اگر کودک شما 4 ماه یا کمتر باشد، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید اگر تب داشته باشد؛ حتی تب کمی در نوزادان جدی است.

  • ۹۸/۰۴/۰۲
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي