شادیک

شادی کودکی

شادیک

شادی کودکی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

یک بادکنک برجسته "کودک ترامپ" - که به یک سمبل محبوب منتقدین رئیس جمهور تبدیل شده است - روز شنبه در بازدید رئیس جمهور دونالد ترامپ برای تماشای یک بازی فوتبال دانشگاهی ، در توکالوزا ، آلباما ، با چاقو زده و از بین رفت.
 چند ده نفر در پارک مونشین تجمع کردند و در اعتراض به بازدید رئیس جمهور از بازی فوتبال آلاباما - LSU به فاصله نیم مایل دورتر و در دست داشتن علائم مختلف ضد ترامپ هنگامی که مرد ناامید کننده با چاقو به بالون هلیوم نزدیک شد و 8 پا را خرد کرد. دراز کشیده در پشت خود سازمان دهندگان گفتند که هنوز دو ساعت برای شروع کار در دانشکده دانشکده وقت وجود داشت که "کودک ترامپ" به سرعت خنثی شد و مظنون با ضربات بادکنک اقدام به فرار از صحنه کرد.
(بیشتر: فعالان مجوز بالن "Baby Trump" را در رویدادهای 4 ژوئیه در National Mall دریافت کردند)

پلیس توسکالوزا در بیانیه ای اعلام کرد که افسران شاهد این ماجرا بودند که باعث شد آنها هوت دوو هاچینسون 32 ساله را دستگیر کنند و وی را به جرم بد جنایی درجه یک متهم کنند. وی در زندان تویسکالوزا واقع در زندان بود و 2500 دلار اوراق بهادار داشت. به نظر می رسد این اسلحه از قبل برنامه ریزی شده بود زیرا هاچینسون چند ساعت قبل از این حادثه ویدئوی Facebook Live را منتشر کرد و گفت که او "برای پایین آمدن صحنه [در حال پایین آمدن [آنجا] است ... من در حال تکان دادن هستم که الان خیلی عصبانی هستم." . "من برای تصرف این بادکنک ، بدون تردید ، ثابت هستم."
 بادکنک 20 فوت به طول 13 فوت - نارنجی ، گریه ، پوشک پوشیدن ، کاریکاتور مخصوص تلفن های همراه ترامپ از Trump - به سمبل اعتراض جهانی علیه رئیس جمهور تبدیل شده است. فعالان در لندن ابتدا در سال 2018 برای اعتراض به بازدید ترامپ از پادشاهی متحده ، بالن شبیه به پرچم را شنا کردند. اکنون در ایالات متحده آمریکا چندین تکرار وجود دارد که دقیقاً همین هفته ، تصویر با تورم و بادکنک در لکسینگتون ، کنتاکی ، پیش از تجمع ترامپ برگزار شد.
(بیشتر): ترامپ در کنتاکی برای حمایت از انتخابات قبل از نزدیک نزدیک فرمانداری است

رابرت کندی از نیوجرسی ، داوطلب "کودک نشسته" که بالون را به Tuscaloosa رسانده است ، آن را در چندین نمایش از جمله تا ژوئیه چهارم در بازار ملی در واشنگتن گرفته است. این نخستین باری بود که کندی حمله به بالون را تجربه کرد - اما این اولین بار نیست که یک بالون "کودک ترامپ" مورد هدف قرار می گیرد.

در تاریخ 4 ژوئن سال 2019 ، در نزدیکی میدان Trafalgar در لندن ، یک زن یک بادکنک شبیه به یکی از هوچینسون را که شنبه در Tuscaloosa کوبید ، ضرب کرد - و دست خود را در این روند برید.
(بیشتر): جبهه "کودک ترامپ" در اعتراضات گسترده بازدید وی به پارلمان لندن معلق است.

کندی به خبرگذاری آسوشیتدپرس گفت که روز عمدتا بدون سر و صدا پیش می رفت. برخی از افراد هنگام گذشت "ترامپ 2020" فریاد می کشیدند ، در حالی که برخی دیگر سلفی های خود را با یا عکس از بادکنک گرفتند. سپس ، حدود ساعت 1 بعد از ظهر. (CST) هاچینسون چاقویی را در آن گرفت و فرار کرد.

کندی گفت: "نادر است ، تا آن نوع عصبانیت را بدست آورد."

پس از آزاد شدن هاچینسون با پیوند ، وی یک ویدیوی دیگر که از زمان حذف شده در فیس بوک منتشر شده بود ، منتشر کرد که سه ماهه سوم بازی فوتبال در تلویزیون پشت سر او پخش می شد که مردم می خندیدند و خوشحال می شدند.

هاچینسون در این فیلم با پوشیدن پیراهن ترامپ 2020 ، گفت: "برخی از لیبرال ها سعی کردند به زادگاه من بیایند و برخی از مشکلات را شروع کنند. این اتفاق نمی افتد." "من دستگیر شدم. من متهم شدم. این درست است. من این فرصت را دوباره داده ام."

وی سپس یک صفحه GoFundMe را وصل کرد و خواستار پول عمومی برای کمک به "Baby Trump Stabber" برای پرداخت "حق الزحمه و بازپرداخت حقوقی" شد. در این صفحه ویدئویی از دستگیری هاچینسون وجود دارد که نشان می دهد او را با دستبند ، راه رفتن به عقب برای روبرو شدن با معترضین و فریاد "ترامپ 2020" ، در حالی که حداقل سه افسر پلیس او را به داخل صندلی SUV سفید می فرستند.

در هشت ساعت ، این کمپین نزدیک به 15،000 دلار جمع کرد و از هدف اصلی خود 6000 دلار فراتر رفت. هاچینسون گفت که بودجه اضافی به حزب جمهوری خواه اهدا خواهد کرد.
(بیشتر: "او را ببند!": جمعیت سریال جهانی با صدای بلند دونالد ترامپ را به استقبال خصمانه می اندازند)

بازی شنبه سومین رویداد ورزشی است که ترامپ در دو هفته گذشته در آن شرکت کرده است و اولین مورد از وضعیت قرمز است.

طبق صفحه متفاوت GoFundMe ایجاد شده توسط هماهنگ کنندگان اعتراض شنبه ، حداقل 4000 دلار برای اجاره کردن "Baby Trump" برای بازی هزینه کرده است. اهداکنندگان ظرف دو روز نزدیک به 8000 دلار جمع آوری کردند و گفتند که آنها بودجه اضافی را به طرح عدالت برابر در مونتگومری اهدا می کنند. هنوز مشخص نیست که آیا این وجوه برای ترمیم یا تعویض بادکنک اعزام می شوند.

طراحی شده توسط مت بونر ، ماکت های بالون نیز در فرانسه ، آرژانتین ، ایرلند و دانمارک پرواز کرده اند.

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي