شادیک

شادی کودکی

شادیک

شادی کودکی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

قهوه روبوستا را بهتر از قبل بشناسید . با ادامه مقاله در سایت شادیک همراه بوده و بهتر آشنا شوید با آن.

بسیاری از نوشیدنی های مورد علاقه ما به صورت اسپرسو ساخته می شوند ، اما همه نمی توانند از آن توپ خالص بخورند! اسپرسو راهی برای اختراع قهوه توسط ایتالیایی ها است که در آن آنها مقدار کمی آب گرم فشار قوی را از طریق غلات زمینی منتقل می کنند. البته به همین سادگی به نظر نمی رسد. من پیشنهاد می کنم برای این منظور از دستگاه های کاملاً اتوماتیک استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از دستگاه های اسپرسو ، تلخ ترین و خالص ترین نوع قهوه را تهیه کنید. انتخاب قهوه به شما بستگی دارد ، اما درجه آسیاب کردن بسیار مهم است. برای اسپرسو ، باید بذرها را آنقدر خرد کنید که پودر نهایی مانند نمک باشد. اگر آب اضافه کنید ، قهوه به هم می چسبد و به صورت توده ای شکل می گیرد ، می فهمید که مقدار آسیاب کردن مناسب است.

اگر قهوه حرفه ای نمی خورید ، از اسپرسو شروع نکنید. ارزش آن است که ابتدا با انواع سبک تری ، مانند لاتا ، موکا یا آمریکاییو ، آشنا شوید. این نوع ها با ترکیب تزریق اسپرسو با آب جوش یا شیر و غلظت کمتری تولید می شوند.

روبوستا دانه های کوچکتر و کافئین دار هستند که بو کمتری دارند. دانه های عربیکا دانه های بزرگتر و نرم تری هستند که عطر بی نظیری دارند.

تفاوت عربیکا و روبوستا

Arabica کافئین کمتری دارد ، حدود 1.5٪ از مقدار کافئین آن است و برای افرادی که نگران تأثیرات منفی کافئین هستند ، مناسب تر است و Robusta حدود 2.7٪ کافئین دارد.

تفاوت در میزان قند موجود در دانه های قهوه
تنوع قهوه که بیش از 60 درصد از سهم بازار (قهوه Arabica) را به خود اختصاص می دهد ، تقریباً دو برابر شیرین و شیرین تر از همتای آن نسبت به شکر است ، نشان می دهد که بیشتر مردم طعم شیرین این قهوه را به طعم تلخ آن ترجیح می دهند.

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي