شادیک

شادی کودکی

شادیک

شادی کودکی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

روش تهیه قهوه فرنچ پرس بسیار آسان است و هرکسی می تواند با این دستگاه کار کند و قهوه ای مناسب برای خود و عزیزانش تهیه کند ، فقط باید به نکات کوچک دستگاه توجه کنید.

اگرچه در دنیا قهوه ای به نام قهوه فرانسوی وجود ندارد ، اما قهوه تولید شده توسط دستگاه فرنچ پرس در ایران را قهوه فرانسوی می نامند.

شاید دلیل ما این باشد که مردم ایران قهوه را با فرنچ پرس درست می کنند ، اما فرانسوی ها با استفاده از فرنچ پرس قهوه ای تهیه می کنند که برای همیشه در ذهن و قلب خوب است.

به قهوه ای که با فرنچ پرس درست می شود به اشتباه قهوه فرانسوی گفته می شود. در واقع ، "قهوه فرانسوی" اصطلاحی رایج اما گمراه کننده یا گمراه کننده در بین کاربران قهوه در ایران است.

حقیقت این است: قهوه دم کرده ، که معادل "قهوه دم کرده" است و عبارت دقیق آن را دارد ، می تواند به جای قهوه فرانسوی استفاده شود. اگر از قهوه به درستی استفاده کنید ، فرنچ پرس نیز روش خوبی است.

به این ترتیب ، وقتی قهوه خود را با فرنچ پرس می نوشید ، یک فنجان قهوه یا معمولاً قهوه فرانسوی اشتباه ، اما با تخصص خاص خود خواهید خورد.

طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس

روش های زیادی برای تهیه قهوه خوب در خانه وجود دارد. یکی از ساده ترین آنها تهیه قهوه با استفاده از دستگاه فرنچ پرس است. مطبوعات فرانسه قهوه استوانه ای تولید می کنند که در سه نوع وجود دارد: شیشه ، پلاستیک و فولاد و شکل های پلاستیک و فولاد معمول است.

این قهوه ساز دارای یک پیستون با فیلتر است که اجازه ورود و خروج مایعات را می دهد. در مرحله بعدی نحوه تهیه قهوه با کیفیت در خانه را با کمک فرنچ پرسA به شما آموزش می دهیم.

باید آب را بجوشانید. زیرا در تهیه قهوه فرانسه نباید از آب سرد استفاده شود. البته ، با استفاده از این روش جوشاندن آب ، چندین نکته باید رعایت شود:
    آب باید تا دمای 92 درجه سانتی گراد بجوشد. برای این کار ابتدا آب را به کتری اضافه کنید و صبر کنید تا جوش بیاید. بعد از جوش آمدن 40 تا 40 ثانیه آب را بجوشانید. اکنون آب به دمای حدود 92 درجه رسیده و آماده استفاده است.
    مطمئناً اگر یک بار از دماسنج استفاده کنید ، می دانید که دفعه بعدی آب به 92 درجه می رسد.
    ظرف را در داخل کشور نگه دارید و 56 گرم قهوه وزن کنید. اگر ترازو ندارید ، 8-10 قاشق غذاخوری می تواند همان مقدار قهوه را تأمین کند.
    سپس قهوه را در آسیاب ریخته ، آسیاب را روی دانه های درشت قرار دهید (مناسب قهوه فوری یا قهوه فرانسوی) و شروع به آسیاب کنید.
    آب جوش آماده شده را در فرنچ پرس بریزید و اجازه دهید تا ظرف به دمای آب برسد ، تا قهوه بتواند بهتر بنوشد. پس از متعادل شدن دما ، آب را تخلیه کنید.
    در این مرحله از روش تهیه قهوه فرانسوی ، قهوه آسیاب شده را در فرنچ پرس ریخته و سپس آب جوشیده را با حرکت دورانی ریخته و سپس به آرامی روی پودر قهوه می ریزند.
    اکنون حدود 30 ثانیه طول می کشد ، سپس صبر کنید و سپس پودر قهوه و آب را با یک قاشق چوبی خوب مخلوط کنید.
    پس از هم زدن ، درب ظرف را ببندید و دسته فرنچ پرس را در بالاترین حالت نگه دارید. اکنون وقت خود را صرف تلفن یا تماشا کنید و 4 دقیقه صبر کنید.
    بعد از 4 دقیقه ، فرنچ پرس را فشار دهید. سپس درون لیوان ریخته و بنوشید.

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي