شادیک

شادی کودکی

شادیک

شادی کودکی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

هنگامی که فوریه گذشته متوجه شدم که برای اولین بار منتظر بودم، به شدت عصبانی بودم. ماما مامان به من زنگ زد که نوزادم حدودا در پایان ماه سپتامبر باشد. بزرگ، من فکر کردم - کودک یک ماه تولد را با پدرش به اشتراک می گذارد!

سپس متوجه شدم که به همان اندازه که من در مرحله حاملگی "شکم بزرگ" قرار می گیرم، ما به سمت تابستان می رویم و در ماه اوت یکی از گرمترین ماه های سال، نزدیک به ظهور خواهد بود.

این تفکر قطعا رعد و برق من را به سرقت برده بود. در حال حاضر طبیعت گرم، حجم خون من افزایش یافته است و من حتی گرم تر به عنوان آن است، بدون کمک از تابستان گرم است. اما هنگامی که من برخی تحقیقات انجام دادم، متوجه شدم که در طول فصل تابستان دلایل زیادی برای بارداری وجود دارد. برخی از آنها واضح است، اما برخی ممکن است به شما رخ نداده باشند.

بنابراین بر روی لباسهای بارداری تابستان خود بگذارید و از قسمت آفتابی بارداری تابستان بپرسید.

1. زمان خوبی برای ورزش در فضای باز است

پیاده روی و شنا یکی از بهترین دوستان مامان امید است. هر دوی آنها کم اثر هستند، از مزایای قلبی بزرگ برخوردار هستند و بهانه خوبی برای هدایت هوای تازه در خارج هستند.

"جنیفر جانسون، متخصص ورزش پریناتال و بنیانگذار تناسب اندام فورچکسینگ می گوید:" پیاده روی یکی از بهترین روش های ورزش در دوران بارداری است زیرا می تواند توسط زنان از تمام سطوح آمادگی و مراحل بارداری انجام شود و این به عنوان وزن قلبی قلبی محسوب می شود. " .com تحقیقات نشان می دهد که تحمل وزن بدن باعث می شود بسیاری از مزایای سلامتی مادر و نوزاد، از جمله انتقال اکسیژن بیشتری به ماهیچه ها و بافت های مادر و به همین ترتیب نوزادان از طریق جفت. " این به یک جفت مرطوب کننده بهتر و مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

2. میوه های تازه و سبزیجات فراوان هستند

و بسیاری از ما قبلا میدانیم که مواد مغذی این غذاها برای مادر و کودک سالم اهمیت دارد. بسته بندی شده با ویتامین ها و مواد مغذی مهم مانند انرژی دادن به کربوهیدرات و پر کردن فیبر، میوه ها و سبزیجات، بلوک های اصلی برای یک کودک سالم هستند.

"با آب و هوای گرم، زنان بیشتر احتمال دارد که بخواهند غذاهای خنک تر و سالم تر مانند میوه ها و سبزیجات خام و سالاد های اصلی غذا شامل ماهی قزل آلا، گوشت گاو و مرغ را بخورند." بریجت سویننی، MS، RD، نویسنده غذا انتظار: عملی مشاوره برای غذا خوردن سالم قبل، در طول و بعد از بارداری. "و شما می توانید به راحتی سبزیجات آلی و گیاهان آشپزی خود را رشد دهید، که می تواند در حال حاضر و بعد از آن صرفه جویی کند. شما می توانید آنها را طبخ غذای خود را هنگامی که کودک به اندازه کافی بزرگ است، بشویید و آنها را یخ بزنید."

3. آفتاب برابر با ویتامین D است

در حالی که مهم نیست که خورشید زیاد باشد و به طور مداوم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، صرف چند دقیقه در روز در اشعه، پوست شما را به نور بیشتری از نور UV هدایت می کند که موجب تولید بیشتر ویتامین D می شود.

"کمبود ویتامین D در دوران بارداری بسیار رایج است و با افزایش خطر ابتلا به دیابت بارداری، پره اکلامپسی و واژینوز باکتریایی مرتبط است." سویننی.

البته، برخی از منابع غذایی مانند شیر و ماهی های چرب وجود دارد، اما مکمل ویتامین D نیز تشویق می شود (بسیاری از ویتامین های پیش از تولد به اندازه کافی عرضه نمی کنند)؛ فقط از طریق غذا به اندازه کافی دشوار است. با مراقبت بهداشتی قبل از زایمان خود را برای مقدار توصیه شده بررسی کنید.

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي