شادیک

شادی کودکی

شادیک

شادی کودکی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

هر فصل تعطیلات، من شروع به فکر کردن درباره اینکه چقدر خوشبختم خانواده ام و من در حال در نظر گرفتن راه های بیشتری برای ما برای دادن به دیگران است. از آنجایی که ما خوش شانس هستیم که یک معامله بزرگ انجام دهیم، "voluntourism" توجه من را به خود جلب کرده است: سفر همراه با فرصت های داوطلبانه.


    مرتبط: 6 ایده های تعطیلات داوطلب برای خانواده ها - و چرا شما باید کتاب یکی

من تنها نیستم؛ بر طبق نظرسنجی در مورد خدمات گردشگری، 81 درصد از هزاره های شرکت کننده که طی دو سال گذشته در طول سفر خود داوطلبانه سفر کرده اند. خبر واقعا خوب است؟ فرصت های زیادی برای خدمات در هر سنی و برای هر سطح راحتی وجود دارد. در اینجا چند ایده برای شروع استفاده می شود.
شما می توانید: یک ساعت یا دو

من خیلی تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته ام که چگونه بسیاری از سازمان ها به خانواده ها کمک می کنند تا در خارج از کشور اقدامات ساده ای (اما معنی دار) انجام دهند. یکی از گزینه ها: نگاهی به مقصد خود در Pack برای یک هدف. جفت های غیرانتفاعی شما با مدارس، کلینیک های حیوانات و یا یتیم خانه هایی که نیاز به منابع دارند. اقلام درخواست شده را در چمدان خود خریداری و بسته بندی کنید، سپس آنها را به هنگام تحویل اهدا کنید.

    مرتبط: آموزش بچه ها من به ارزش تجارب در یک جهان مواد

شما می توانید: بعد از ظهر یا بیشتر

راه های زیادی برای داوطلب شدن برای بخشی از سفر شما وجود دارد. من فکر می کنم این یک ایده بسیار عالی است، زیرا اجازه می دهد تا قبل از برنامه ریزی سفر به دوران عقب، ببینید چه اتفاقی می افتد. به عنوان مثال، در Orlando، بچه های مسن تر (12 ساله) می توانند یک صبح در خدمت صبحانه در Give Kids the Village of the World، یک "اقامتگاه داستان" غیر انتفاعی برای کودکان مبتلا به بیماری های تهدید کننده زندگی و خانواده هایشان باشند.

کارناوال کروز خط ارائه می دهد "بازگشت با هدف" سفرهای ساحلی مانند یکی در Cozumel، مکزیک، که در آن خانواده ها می توانند برای کمک به جامعه محلی در طی بازدید از کلیسا و یتیم خانه. هلند امریکا، کوستا کروزز و کریستال کروز دارای فرصت های شغلی داوطلبانه هستند.
شما می توانید: کل سفر خود را

آماده برای تعطیلات به طور کامل اختصاص داده شده به خدمات؟ پروژه های خارج از کشور برنامه های سفارشی را در 30 کشور برای خانواده های با کودکان زیر 4 سال برنامه های سفارشی ایجاد می کند. فرصت ها از کار بر روی یک مزرعه ارغوانی در توگو تا مراقبت از لاک پشت های دریایی در مکزیک به بازی فوتبال با بچه های مدرسه در آرژانتین محسوب می شود.

یا بررسی Global Family Travels که سفرهای غواصی را برگزار می کند که در آن خانواده ها چندین روز در یک جامعه در کشورهای مانند نیکاراگوئه یا هند زندگی می کنند و به پروژه هایی مانند ساخت یک کتابخانه کمک می کنند. هر چه را که انتخاب میکنید انجام دهید، مطمئن هستم که از آن پشیمان نخواهید شد

    مرتبط با: بیایید جهان را به جای بهتر برای کودکانمان بگذاریم

نکاتی برای برنامه ریزی تعطیلات داوطلب

    سن را در نظر بگیرید. بسیاری از سفرهای داوطلبانه برای کودکان و نوجوانان مقطع ابتدایی بسیار مناسب است.
    از پیش برنامه ریزی. برای دریافت بیشتر از سفر خود، کشور یا منطقه را به بچه ها معرفی کنید: با نقشه ها، کتاب ها و فیلم ها، غذاهای نمونه منطقه را بخوانید و حتی یک دوره آنلاین زبان را در نظر بگیرید.
    Crowdsource هنگامی که شما به عنوان یک خانواده در یک مقصد و پروژه تصمیم می گیرید، از خانواده و دوستان خود بخواهید که منابع خود را که می توانید به آنها تحویل دهید، اهدا کنید.

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي